reklama

Snáď zdanie neklame...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Šťastím je pre mňa vnímať tento svet,

pre iného to zas nie je odpoveď.

Šťastie je možno iba prázdna fráza,

pre niekoho šťastie, pre iného skaza.

Šťastie je pocit, keď duša nie je prázdna,

šťastný som ja, keď sa s tebou maznám.

Šťastie tvorí súčasť nášho žitia,

šťastie je podstatou ľudského bytia.

Šťastie je mať, šťastie je dať,

šťastie je keď človek nemusí sa báť.

Šťastie vo forme akejkoľvek keď je,

zatláča smútok, pri srdci nás hreje.

Šťastie je pocit keď splní sa ti sen,

šťastní sú tí, ktorí nemusia pod zem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Šťastie je možno aj na druhej strane,

ja som však šťastný, keď medzi živých vstanem.

Šťastie je svetlo, šťastie je tma,

šťastie sa ma pýta čo chcem do budúcna.

Šťastným chcem byť, šťastie chcem pri sebe,

jedno je však isté šťastie chcem aj tebe.

Šťastie je chodiť, šťastie je byť,

šťastie je slzy pre blízkeho roniť.

Šťastie je ukryté v každom jednom z nás,

šťastie je teplo, zimomriavky, mráz.

Šťastie je vec , ktorú si treba vážiť,

nikdy nevieš či sa ti ho podarí ešte zažiť.

Šťastný je ten kto sa odrazí od dna,

šťastný je otec, keď dieťa je z jeho DNA.

Šťastie prináleží každému jednému,

kto s ním ako náloži, to ja neberiem mu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Šťastný je ten, kto priateľov má,

šťastná budeš so mnou, tak si u lov ma.

Šťastie je príbeh na pokračovanie,

verím že sa bude páčiť, snáď zdanie neklame...

Stanislav Thomka

Stanislav Thomka

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  9x

Poslanec mesta Martin a Žilinského samosprávneho kraja. Zoznam autorových rubrík:  Rusko 2008čo deň dalUkrajina 2007Politika

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu