reklama

Stav detských ihrísk v Martine

Poslednou dobou ma kontaktovalo viacero rodičov malých detí a oznamovali mi poškodené prvky na detských ihriskách v našom meste. Osobne som si šiel pozrieť všetky nahlásené poškodené šmýkačky a hojdačky. Bol som zaskočený.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Poslednou dobou ma kontaktovalo viacero rodičov malých detí a oznamovali mi poškodené prvky na detských ihriskách v našom meste. Osobne som si šiel pozrieť všetky nahlásené poškodené šmýkačky a hojdačky. Stav detských ihrísk je v Martine nie v najlepšej kondícií. Mestá na Slovensku, ktoré som navštívil počas leta nám môžu ísť príkladom. Na niektorých martinských sídliskách sú preliezky ešte z čias, keď som sa po nich vešal ja sám ako dieťa a to už je naozaj pekne dávno. Bezpečnosť našich detí je veľmi dôležitá a preto som sa rozhodol predniesť do nášho mesta otázku stavu bezpečnosti detských ihrísk. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Budem presadzovať celkovú pasportizáciu všetkých verejne dostupných ihrísk, či detských prvkov, ktoré sú na území mesta Martin. Zmysluplné by zároveň bolo, ak by mesto predložilo poslancom a aj obyvateľom na svojej internetovej stránke kompletný zoznam ihrísk, kde zároveň bude možnosť nahlásiť poškodené detské prvky za účelom ich opravy, resp. demontáže. Občan musí dostať v tomto prípade okamžitú spätnú väzbu, mesto musí pohotovo zareagovať.

Okrem samotnej pasportizácie sa budem snažiť presadiť celkový a komplexný audit bezpečnosti všetkých detských prvkov. Pokiaľ môžeme, tak budem rád ak predídeme akémukoľvek úrazu dieťaťa. Situáciu netreba podceňovať a naše deti si zaslúžia dôstojnú zábavu v parkoch. Pokiaľ sa osvedčí model zamykania detských ihrísk, tak ich na noc zamykajme. Zas neoplatí sa nám investovať do niečoho čo bude nezabezpečené a poškodené vandalizmom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tento týždeň som zároveň dostal podklady k zmene nevyužívanej betónovej plochy pred základnou školou Dolinského na detské dopravné ihrisko. Tento návrh, ktorý v sebe zahŕňa úpravu asfaltového povrchu ako aj namaľovanie dopravných značiek prednesiem spolu so samotným financovaním poslancom na schválenie. Ostáva mi veriť, že poslanci tieto moje návrhy schvália a naše mesto bude zas o niečo krajšie a atraktívnejšie pre mladé rodiny s deťmi. 

Park Dolinského
Park Dolinského 
Návrh detského dopravného ihriska
Návrh detského dopravného ihriska 

 

Stanislav Thomka

Stanislav Thomka

Bloger 
  • Počet článkov:  57
  •  | 
  • Páči sa:  9x

Poslanec mesta Martin a Žilinského samosprávneho kraja. Zoznam autorových rubrík:  Rusko 2008čo deň dalUkrajina 2007Politika

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu